Bernardo Silva, Premier Lig'deki 300. maçına çıkıyor. Sport24.az'ın haberine göre, Portekizli orta saha oyuncusu, İngiltere Şampiyonası'nın 35. haftasındaki Everton - Manchester City maçına ilk 11'de başladı (2:1, ikinci yarı).
Silva, 'Şehriler' kadrosunda Premier Lig'de 300 maç sınırına ulaşan ikinci futbolcu oldu. Bu istatistikte onu sadece David Silva (309 maç) geçiyor.