İtalya'nın 2026 Dünya Kupası'na katılmaya hak kazanamaması tartışmalara neden oldu.
İdman.Biz'in haberine göre, İtalya'da en çok tartışılan konu hakkında İtalya milli takımının eski forveti Mario Balotelli de yorum yaptı.
Hatırlatalım ki, İtalya play-off aşamasında Bosna Hersek'e yenilerek turnuvadan elendi.
Balotelli, üst üste üçüncü kez Dünya Kupası'nı kaçırmanın ciddi bir sorun olduğunu belirtti:
"Benim zamanımda milli takımda hissettiğim bağlılığı şimdi birçok futbolcuda göremiyorum. Günümüz gençleri futboldan çok telefonda oynamayı tercih ediyor. Bu yüzden yeni yetenekler bulmak ve geliştirmek zorlaşıyor".