"Neftçi"nin eski futbolcusu Bagali Dabo'nun Sport24.az'a röportajı
- Takımın maçlarını izliyor musun?
- Evet. Bazen izliyorum. Bazen de sonuçlara bakıyorum. Teknik direktör Yuri Vermidub'un liderliğinde iyi oynadıklarını söyleyebilirim.
- Sence Ukraynalı uzman neleri değiştirebildi?
- Takımın kendine geldiğini görüyoruz. Onun atanmasından sonra birçok puan kazandılar. Şimdi de Avrupa kupaları için mücadele ediyorlar. Takım daha önce kaçıncı sıradaydı? Şimdi nerede olduklarını görünce, Avrupa kupası yarışında olmanın şimdilik bir başarı olduğunu söyleyebiliriz.
- "Neftçi" Avrupa kupalarına katılmaya hak kazanabilecek mi?
- Neden olmasın? Her şey mümkün. Ama kolay olmayacak. Çünkü önlerinde olan diğer kulüpler de bunu istiyor. Onların da asıl amacı Avrupa kupalarında oynamak.
- Takım son maçta "Karabağ"a 1:5 hesabıyla yenildi. Sence böyle farklı bir mağlubiyet oyuncuları etkileyecek mi?
- Hayır. Bence bu, takımı etkilememeli. Bir maçı 5:1 kaybetmek, beş maçı 1:0 kaybetmekten daha iyidir.
- "Neftçi"de hangi mevkiler güçlenmeli?
- Bence savunmada değişikliklere ihtiyaç var.
- Forvetler istenilen seviyede mi?
- Bassala Sambu için sezonun başlangıcı iyi olmadı. Ama zaman geçtikçe kendine güven kazandı ve iyi oynamaya başladı. Sonra sakatlıkla talihsizlik yaşadı. Ama bu da futbolun bir parçası.