"Benim için ilginç bir maç oldu. Maç bizim için iyi başlayabilirdi."
Idman.Biz, bu sözlerin Kepez'in teknik direktörü Azer Bağırov tarafından Azerbaycan Premier Ligi'nin 30. haftasında Sumgayıt ile oynanan maçtan sonra söylendiğini belirtiyor.
Oyun 2:1 Kepez'in lehine sona erdi.
"Yine de pozisyonlardan yararlanamıyoruz. Yediğimiz goller de komik oluyor. Çocuklara teşekkür ediyorum, çabuk toparlandılar ve oyunun sonunda gerçek bir geri dönüş yaptılar. Özellikle gerçek taraftarlarımıza teşekkürler. Takım kazandığında bile bahane arayan, çabaya değer vermeyen tırnak içinde bazı taraftarlar da var."
"Futbolu bilen taraftarlar, ben geldiğimde takımın ne durumda olduğunu anlıyorlar. Takıma büyük ölçüde kimseyi çekemedim. 6 futbolcu transfer ettim. Bunların içindeki tek lejyoner Mate Abuladze. Getirdiğim oyuncuların bazıları 1. Lig ve Rezerv Liginden. Onlara da sahada savaştıkları için teşekkür ediyorum. Umarım her şey onlar için iyi olur."
"Takımımızda yedek kulübesi yok. Biri sakatlandığında, aynı anda üç pozisyon değiştiriyoruz. Bunu gerçek taraftar görüyor. Diogo Verdasca sahada olmadığında, 3-4 pozisyon aksıyor. Bunun için Mendeleyev olmaya gerek yok. Sadece Kepez'i kalpten istemek gerekiyor."
"Tüm rakipler için baş ağrısı olduk. Futbolculara küçük hatalar yapmazsak, zaferlerin geleceğini söylüyorum. Bizim gibi bir takımdan küçük hatalar gole neden oluyor. İnanıyorum ki her şey daha iyi olacak."