"Kepez"den ayrılacağı yönünde haberler çıkan Azer Bağırov'a kulüp yeni sözleşme teklif etti.
42 yaşındaki teknik direktör, sezon sonunda teklifi değerlendirerek karar vereceğini belirtti.
"Allah'a şükürler olsun ki, talep gören bir teknik direktörüm. Adımın "Şamahı" veya "Araz-Nahçıvan"la anılması bu açıdan beni sevindiriyor. Demek ki, son birkaç yılda kısıtlı bütçeyle belirli işler yapabilmişiz. "Kepez"den ayrılmama gelince, şu anda maçtayım, işimin başındayım ve tüm dikkatimi takımıma ayırmış durumdayım. Aksine, kulüp yönetiminden yeni bir teklif aldım. Tabii ki, karşılıklı yeni şartlarımızı birbirimize ilettik. Geçen sefer şartlar beni tatmin etmemişti, ayrılmıştım. Şimdiki şartlarda belirli yenilikler var. "Kepez"in gelecek sezondan itibaren Gence'de oynaması, yeni arenanın olması çekici. Ama başka detaylar da müzakere edilmeli. Sezon sonunda teklifi değerlendirerek karar vereceğim. Ben orta halli, hatta nispeten düşük bütçeli bir kulüpte de çalışabilirim, tek şartla ki, dış baskılar olmasın, serbest olayım. Önceliğim "Kepez", ama yarın ne olacağını söyleyemem", - diye fanat.az'a açıklamasında söyledi.
"Kepez" şu anda Premier Lig'de 27 puanla 10. sırada ve bitime 2 hafta kala en yakın takipçisi "Gebele"nin 6 puan önünde. Gence temsilcisi, ek olarak Premier Lig'de kalmayı garantiledi.