"Sabah"ı şampiyonluklarından dolayı tebrik ediyorum. Allah nasip ederse, Azerbaycan'ı Avrupa'da iyi temsil etsinler. Maça gelirsek, "Sabah" gibi bir takıma karşı sahaya çıktık. 22 maçtır kaybetmiyorlardı. Birçok maçta da oyunun kaderini ilk yarıda halletmişlerdi. Bugün biraz şansımız yaver gitti. Yusif İmanov'a en iyi oyunlarından birini oynadığı için teşekkür ediyoruz. "Sabah"ın değişikliklere gideceğini düşünüyorduk. Çünkü 5 gün sonra maçları var. Şükürler olsun ki, planladıklarımız gerçekleşti. Takımımı galibiyetinden dolayı tebrik ediyorum. Her bir futbolcuya minnettarım. Gence'den gelen taraftarlara bir kez daha teşekkür ediyorum.
Sport24.az'ın haberine göre, bu sözler Misli Premier Ligi'nin 31. haftasında "Sabah"la (0:1) yapılan maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında "Kepez"in teknik direktörü Azer Bağırov tarafından söylendi.
Ayrıca gazetecilerin sorularını da yanıtladı:
- Bir sezonda iki şampiyonu yenen bir takımınız var. Ama bir dış sahaya kaybettiniz. Bunu neye bağlıyorsunuz?
- Fark ederseniz, kadroda büyük değişiklikler yapamıyoruz. Şampiyonada 12-13 kişiyle oynadığınızda, düşüş de olacaktır. Fiziksel ve psikolojik tarafı da var. En kötüsü, değişiklik yaptığımızda oyunu güçlendiremememizdi. Kaybettiğimiz 4 maçta da kadroda futbolcular yoktu. Biz de rotasyon yaptığımızda, aniden 4-5 bölge zayıflıyor. Futbol adamları bunu anlıyor, ancak taraftarların tamamen farklı baktığı anlaşılabilir bir durum. Takımın yükseliş döneminde düşüşü gördüklerinde üzülüyorlar.