Azerbaycan Premier Ligi'nin 29. haftasında Gence'nin "Kepez" futbol takımını yenen "Şamahı" takımının teknik direktörü Ayhan Abbasov, basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı.
İdman.Biz, uzmanların taraftarlar önünde kazanılan bu üç puanın önemini vurguladığını ve uzun zamandır kazanamadıklarını vurguladığını bildiriyor.
Abbasov, "İlginç ve dinamik bir oyundu. İkinci yarıya iyi başlamamış olsak da daha sonra kontrolü ele geçirdik ve hak ettiğimiz bir galibiyet aldık," dedi.
Sezon sonunda kulüpten ayrılmaktan bahseden Ayhan Abbasov, henüz yeni bir teknik direktör atanması konusunda yönetimle görüşmediğini söyledi. Ayrıca milli takım oyuncusu Elvin Caferkuliyev'in yedek takıma gönderilmesi ve genel durum hakkında da yorum yaptı:
"Milli takıma aday gösterilen tüm futbolcular beni endişelendiriyor. İyi durumda değiliz, potansiyel futbolcularımız az. Sadece Elvin değil, lejyoner hayatı yaşayan diğer oyuncularımızın oynamaması da bizi endişelendiriyor."
Hakemlik konusuna değinen teknik direktör, bu konuda AFFA yönetimi ile görüştüğünü söyledi:
"Hakemlerin üzerine çok gitmemeliyiz. Bazen gereksiz bir heyecan yaratıyoruz, futbolu şova dönüştürmek istiyoruz. Kaba hatalar olsa bile, genç hakemleri bir anda silip atamayız. Şampiyonanın seviyesi yükseliyorsa, hakemliğin seviyesi de mutlaka yükselmelidir".