"Şamahı" bugün Azerbaycan Premier Ligi'nin 30. haftasında "Sabah"ı ağırladı. Sport24.az'ın haberine göre, 0-3 mağlup olan "aslanlar"ın teknik direktörü Ayhan Abbasov maçtan sonra basın toplantısı düzenledi.
Abbasov zor bir maç olduğunu belirtti:
"Sabah"ı şampiyonluklarından dolayı tebrik ediyorum. Avrupa kupalarında mücadele edecek tüm takımlarımıza başarılar diliyorum. Taraftarlarımıza teşekkür ediyorum.
Zor bir maçtı. Genç oyuncularımız şans buldu ve iyi mücadele ettiler. Pozisyonlar oldu, değerlendiremedik. Önümüzde üç maçımız var, gelecekte ne olacağını zaman gösterecek".
"Şamahı" gelecek hafta "Neftçi"nin konuğu olacak.