Misli Premier Ligi'nin XXXI. haftasında oynanan "Neftçi" - "Şamahı" (3:0) maçının ardından konuk takımın teknik direktörü Ayhan Abbasov, gazetecilerin sorularını yanıtladı. Sport24.az'ın haberine göre, uzman ilk olarak görüşle ilgili düşüncelerini paylaştı:
– Son maçları bekliyoruz. Şampiyonanın öyle bir yerindeyiz ki bazı maçlar formal nitelikte. Buna rağmen önümüzde bir iç saha maçımız var, "Turan Tovuz" ile karşılaşacağız. Hazırlanacağız, sahada görmek istediğimiz bazı oyuncular var.
– Arka arkaya iki güçlü rakiple oynadınız ve gol atamadınız. Oyuncuların maçlara odaklanmasında bir sorun hissediyor musunuz?
– İki maçta altı gol yedik. Bundan önce, yanılmıyorsam, en az gol yiyen takımlar arasında 4. veya 5. sıradaydık. Takvimimiz ağırdı. Son maçların zor geçeceğini, rakiplerin daha iddialı takımlar olduğunu biliyorduk. Bu maçlardan önce şampiyonadaki yerimizi garantiledik. Sezonun sonu ve yorgunluk normal. Lig bizim için yoğundu. Oyuncuların dinlenmeyi beklediğini görüyorsunuz. Bu da normal. Rakibi de not etmek gerekir, onlar da her maça final gibi yaklaşıyor. Oyuncular zorlu yolda canlarını verdiler. Taraftarlarımızı mutlu etmek istiyorduk, ama maalesef olmadı.
– Sizce buradaki ilk maçta mı, yoksa bugünkü maçta mı "Neftçi"ye karşı çok zorlandınız?
– Şamahı'da 2:2 berabere kaldık ve kolay olmadı. O maçta rakip bizden çok farklı değildi. Doğru, maçın sonu dramatikti. Bunu bugünkü toplantıyla karşılaştırmıyorum. "Neftçi" bugün üstündü, son maçlarda da iyi performans gösteriyorlar. "Karabağ"ı yendiler, ardından "Karvan-Yevlah"ı yendiler. Avrupa Ligi'ne giden yolları açık. "Neftçi", Azerbaycan futbolunun tarihidir. Kadrolarının potansiyeli var ve daha yüksekte olmayı hak ediyorlar.
– "Şamahı"daki kaderiniz netleşti mi? Bir teklif olursa, fikrinizi değiştirebilir mi?
– Kulüple konuştuk ve durumu analiz ettik. İnşallah önümüzdeki iki maçtan puan alıp öyle ayrılacağız.
– "Şefa"dan teklif var mı?
– Böyle bir konuşma olmadı. Tek bir şeye odaklanmalıyız, önümüzde zorlu bir yol var. Hiçbir kulüple görüşmedim.