Arsenal menajeri Mikel Arteta, Şampiyonlar Ligi yarı finalinde Atletico ile karşılaşma hakkındaki düşüncelerini paylaştı. Sport24.az'ın haberine göre, takımlar arasındaki ilk maç Çarşamba günü, yarın Madrid'de oynanacak:
Newcastle'a karşı kazanılan zafer etkileyiciydi. Bize güven verdi. Şampiyonlar Ligi'nde üst üste ikinci yıl yarı finalde oynamak inanılmaz. Kazanmak ve avantaj elde etmek istiyoruz.
Atletico, bu turnuvada büyük tecrübeye sahip bir teknik direktöre sahip harika bir takım. Bu maçın ne kadar zorlu olacağını biliyoruz. Daha önceki gibi aynı güvenle oynamalıyız. Olmak istediğimiz yerdeyiz ve bunu hak ettik. Bir fırsatımız var ve bunu değerlendirmeliyiz.
7 yıl önce bu takım Şampiyonlar Ligi'nde yoktu ve şimdi büyük ilerleme kaydettik. Çok çalıştık ve bu fırsatı değerlendirmek istiyoruz. En iyi dört takım arasındayız. Bunu başarmanın ne kadar zor olduğunu hayal edin.
Benim ve Simeone'nin futbola büyük bir tutkusu var. Onu her zaman hayranlıkla izledim, ancak her birimizin kendi tarzı var. O bir örnek. Avantaj elde etmek istiyoruz. Yarın bizi harika bir maç bekliyor. Atletico'nun rakibi sıkıştırdığı anlardan kaçınmak istiyoruz. Onları analiz ettik."