"Şahtar"ın teknik direktörü Arda Turan, Konferans Ligi'nde "Crystal Palace" ile oynayacakları maç öncesinde düşüncelerini paylaştı. Sport24.az'ın haberine göre uzman, ilk maçta 1-3'lük mağlubiyete rağmen final için mücadele edeceklerini söyledi:
"İlk maç geride kaldı. Maça yeniden başlayabiliriz. Her zaman iyi oynamak mümkün değil, ancak sonuna kadar savaşmak gerekiyor. İlk maçta 'mat' oldum. Bu sefer durumu değiştirmeye, en azından kaybetmemeye çalışacağız."
"Crystal Palace" - "Şahtar" maçı saat 23:00'te başlayacak.