Real Madrid teknik direktörü Alvaro Arbeloa, La Liga'da Espanyol'a karşı kazandıkları galibiyeti değerlendirdi. Sport24.az'ın haberine göre, uzman Marca'ya 2:0'lık skorla biten maçla ilgili şunları söyledi:
"Gol yemememiz iyi. Galibiyetten dolayı çok mutluyum. Tüm avantaj bizdeydi ve hak ettiğimiz puanları kazandık.
"El Clasico" yaklaşıyor. "Barcelona" gibi güçlü bir rakibe karşı oynayacağız. Taraftarlarımız için de önemli bir maç. Maça kadar iyi bir toparlanma geçirip, ciddi şekilde hazırlanmaya çalışacağız."
"Barcelona" - "Real" maçı 10 Mayıs'ta oynanacak. "Barcelona" bu maçta kaybetmezse, La Liga'da şampiyonluğunu resmileştirecek.