"Araz-Nahçıvan" futbolcusu Vanderson Melo ile yollarını ayırdı.
İdman.Biz, "Araz-Nahçıvan" Profesyonel Futbol Kulübü'nün bu konuda bilgi yayınladığını bildiriyor.
Oyuncu ile sözleşmenin karşılıklı anlaşma ile feshedildiği belirtildi.
2023-2024 sezonundan beri "kırmızı-beyazlılar"ın kadrosunda yer alan Brezilyalı orta saha oyuncusu, Nahçıvan temsilcisinin resmi internet sitesine yaptığı açıklamada, takımda üç ilginç sezon geçirdiğini söyledi:
"Hem başarılı sonuçlarımız hem de pişman olduğumuz maçlar oldu. Geçen sezon takım tarihinde ilk kez üçüncü oldu ve Avrupa kupalarında oynama hakkı kazandı. UEFA Konferans Ligi'nde "Aris" gibi güçlü bir rakibi yendik ve bir sonraki tura yükseldik. Mevcut sezona gelince, sadece pişmanlık duyulabilir. Çünkü hedefe ulaşamadık. Umarım önümüzdeki sezon "Araz-Nahçıvan" daha iyi performans gösterir ve başarıya ulaşır."