Napoli teknik direktörü Antonio Conte yakında kulüp başkanı Aurelio De Laurentiis ile görüşecek. Bu, Sport24.az'ın haberine göre "Il Mattino" gazetesi tarafından bildirildi.
Kaynağa göre Conte, sezon sonunda takımdan ayrılmaya niyetli. Conte, yönetime belirli şartlar koştu ve taviz vermeye niyeti yok.
Kulüp yönetimi de kadroda radikal değişiklikler yapmayı planlıyor. Ek olarak De Laurentiis, kulübün mevcut sezonun sonunda Şampiyonlar Ligi'ne katılmasını ve grup aşamasını geçmesini bekliyor.
Belirtmek gerekir ki Conte, 2024'ten beri Napoli'nin başında. Sezonun bitimine üç maç kala Napoli, 70 puanla ligde ikinci sırada yer alıyor.