"Leicester City" kadın takımının taraftarları, orta saha oyuncusunun verimlilik istatistikleri yüksek olmamasına rağmen, beklenmedik bir şekilde Alisha Lehmann'ı sezonun en iyi oyuncusu seçti.
Lent.az'ın yabancı medyaya dayandırdığı haberine göre, dokuz maçta bir gol attı ve hiç asisti yok.

Başarısız bir İtalya etabından sonra oyuncu, Kadınlar Süper Ligi'nde kendini tekrar denemeye karar verdi. Bu yılın Ocak ayında İngiltere'ye geri döndü.

