AFFA Disiplin Kurulu, "Sumgayıt" kulübü başkanı Raid Rafiyev ve takımın teknik direktörü Saşa İliç'i cezalandırdı.
İdman.Biz'in haberine göre, bu kararla ilgili karar kurumun toplantısında alındı.
Riad Rafiyev, Premier Lig'in 30. haftasında "Kepez" ile oynanan maçtan sonra hakemlerin odasına girdiği için ikisi şartlı olmak üzere beş maç ceza aldı. Kulüp ise 5000 manat zarara uğradı.
Teknik direktör Saşa İliç ise hakemin kararına itiraz ettiği için doğrudan kırmızı kart gördüğü için önümüzdeki iki maçı kaçıracak. "Sumgayıt", Sırp uzmanın davranışlarından dolayı 5000 manat para cezasına çarptırıldı.
Belirtmek gerekir ki, "Kepez" - "Sumgayıt" karşılaşması Gence kulübünün 2:1'lik galibiyetiyle sonuçlandı.