Formula 1'de yarışan İngiliz McLaren takımının CEO'su Zak Brown, gelecekte kendi güç ünitelerini geliştirme olasılığını dışlamadı.
İdman.Biz'in haberine göre Brown, bunun yalnızca finansal açıdan uygun bir motor düzenlemesi olması durumunda mümkün olacağını belirtti. Amerikalı yönetici ayrıca McLaren'in Mercedes ile işbirliğinden tamamen memnun olduğunu vurguladı.
"Finansal açıdan uygun bir motor formülü sunulursa, evet, bunu ve teknolojiyi değerlendiririz. Ancak Mercedes ile ortaklığımızdan daha mutlu olamazdık. Bize öncelikle finansal açıdan mantıklı bir seçenek sunulursa, onu araştırırız," dedi Brown.
McLaren, 2021'den beri Mercedes güç ünitelerini kullanıyor. Takımın Alman üreticiyle olan sözleşmesi 2030'a kadar geçerli.
Bu sezon aynı zamanda Red Bull Powertrains'in Ford ile birlikte geliştirdiği yeni bir motorun da ilk kez sahneye çıkışına tanık olundu. Brown, Şubat testlerinden sonra Red Bull-Ford motorunun hem hızlı hem de güvenilir göründüğünü söyledi.