Formula 1'de "Red Bull" takımının pilotu Max Verstappen, Kanada Grand Prix'sinden sonra aracın ayarlarıyla ilgili memnuniyetsizliğini gizlemedi.
Idman.Biz'in haberine göre, eski Formula 1 pilotu Ralf Schumacher, Verstappen'in şimdi "Red Bull"da kendi yaklaşımının daha doğru olduğunu kanıtlama fırsatı bulduğunu belirtti.
Kanada'da podyuma çıkmasına rağmen, Hollandalı sürücü RB22'nin dengesinden memnun kalmadı. Ona göre, takım onun önerdiği değişiklikleri uygulamadı ve kendi seçtiği yönün sonuç vereceğine inandı.
Schumacher, "Backstage Boxengasse" podcast'inde Verstappen'in bu memnuniyetsizliği açıkça dile getirmesini doğru bulmadığını söyledi:
"Max sözünü saklamadı. 'Onlara her şeyin yanlış olduğunu söyledim' dedi. Buradan da anlaşılıyor ki bir gerginlik var. Bir yandan her şeyi açıkça söylemesi hoşuma gidiyor, ama aslında bu takım içinde kalmalıydı."
Alman uzman, "Red Bull"un şimdi Verstappen'in fikirlerini daha ciddiye alması gerektiğini ekledi. Ona göre, takım bu sefer pilotu dinlemediği için Hollandalı sürücünün önerilerinin işe yaradığını gösterme şansı doğdu.
"Onun ilk görevi aracı tekrar doğru yola sokmak. Takım onu dinlemeli. Şimdi bir kere bunu yapmadılar, bu yüzden Max'ın hem kendisine hem de takıma önerilerinin işe yaradığını kanıtlamak için tüm fırsatları var," diye vurguladı Schumacher.