Mercedes'in İngiliz pilotu George Russell, Formula 1'de birçok kişinin mevcut güç ünitelerini değiştirme isteğini anlamadığını söyledi.
İdman.Biz, 24 Mayıs'ta düzenlenen Formula 1 Kanada Grand Prix'sinden sonra yarışın galibi Andrea Kimi Antonelli'nin takım arkadaşı George Russell üzerindeki üstünlüğünü 43 puana çıkardığını bildiriyor.
"Çok beğendim. Bence harikaydı. Yıllardır böyle bir mücadele yaşamadım. Muhtemelen 2014'te Bahreyn'de Lewis [Hamilton] ve Nico [Rosberg] ile beri böyle bir mücadele görmedim. Ve bu yeni motorlar buna izin veriyor. Neden birinin onları değiştirmek istediğini bilmiyorum - çünkü Melbourne'de, Çin'de harika yarışlar geçirdik, Kimi ve ben bugün ve dün harika bir mücadele verdik - ve bu sadece bu güç ünitelerinin tasarım tarzı nedeniyle mümkün," dedi Russell, The Race'e.
Hatırlatalım ki, Russell yarıştan çekilmeden önce yarışa liderlik ediyordu ve takım arkadaşı Andrea Kimi Antonelli ile birincilik için mücadele ediyordu. Takım arkadaşının yarıştan çekilmesinden sonra Antonelli yarışı güvenle kazandı.