FIA Başkanı Mohammed Ben Sulayem, motor sporları yönetim organının Formula 1'de iki takıma sahip olmaya kısıtlamalar getirmeyi düşündüğünü doğruladı.
"İki takımın aynı sahibe ait olduğu bir durumun yanlış olduğuna inanıyorum. Bu benim kişisel görüşüm, ancak bu konuyu araştırıyoruz, çünkü karmaşık bir konu," dedi Ben Sulayem F1oversteer'e.
FIA kuralları şu anda her takımın ayrı bir tüzel kişilik olarak faaliyet göstermesini şart koşuyor, ancak mevcut değişiklik daha katı kurallara yol açabilir.