Formula 1 Dünya Şampiyonası'nın Miami etabında Mercedes takımı, genç pilotu Kimi Antonelli'nin kötü başlangıçlarının sorumluluğunu üstlendi. İtalyan sürücü, hem sprint yarışında hem de ana grand prix'de startta birkaç sıra kaybetti.
İdman.Biz'in haberine göre, dört yarışta dört pole pozisyonu kazanmasına rağmen, Alman temsilcisi henüz bir kez bile ilk viraja lider olarak girebilmiş değil. Takım patronu Toto Wolff, bunun pilotun değil, takımın hatası olduğunu söyledi. Ona göre, mühendisler sürücülere debriyaj ve kavrama kuvvetiyle ilgili gerekli bilgileri sağlayamıyor.
Toto Wolff, takımın bu yıl düzenlenen tüm grand prix'leri kazansa bile, starttaki sorunları çözmesi gerektiğini vurguladı. Rakiplerle arasındaki farkın büyük olmadığını ve starttaki hataların gelecekte ciddi puan kayıplarına yol açabileceğini belirtti. Şu anda mühendisler, bu teknik arızanın giderilmesi için araştırmalarına devam ediyorlar.