Dört kez Formula 1 şampiyonu Max Verstappen, sürücülerin kiralık arabalarda bile harika bir mücadele sergileyebileceğini belirtti.
Idman.Biz, Verstappen'in Red Bull takımını temsil ettiğini bildiriyor.
"Sürücülerin çoğu dünyanın en iyileri. Bize kiralık bir araba verseniz bile, iyi bir şov sergileyip sıkı bir mücadele edeceğiz. Yani mesele kurallarda değil. Ama araba kullanırken her şey karışık hale geliyor. Formula 1 böyle olmamalı. Çok karmaşık.
Taraftarlar direksiyon başında neyle karşılaştığımızı, neye izin verildiğini veya bataryanın ne kadar şarj edilebileceğini bile bilmiyor. Bütün bunlar çok sinir bozucu. Formula 1'in sadece daha temiz olması gerekiyor. Umarım gelecek yıl değişiklikler olur, çünkü yarışları daha doğal hale getirmek için gereken minimum şey bu. Bize herhangi bir araba verin ve her zaman bir şov sergileyeceğiz," GPblog Verstappen'den alıntı yapıyor.