"Formula 1"de "Red Bull" pilotu Isack Hadjar, Kanada Grand Prix'si sıralama turlarının ardından performansından memnun kalmadı.
İdman.Biz'in haberine göre, 21 yaşındaki Fransız sürücü Montreal'deki "Circuit Gilles Villeneuve" pistinde yedinci oldu. Sıralamanın üçüncü bölümünde takım arkadaşı Max Verstappen'in sadece 0.028 saniye gerisinde kaldı. Verstappen yarışa altıncı, Hacar ise yedinci sıradan başlayacak.
Hacar sonuçtan sonra kendini sert bir şekilde eleştirdi. Ona göre, belirleyici turlarda daha iyi bir sonuç elde etme fırsatı vardı:
"Çok hayal kırıklığına uğradım. Miami'den beri Q3'te istediğimi yapamıyorum. Hatalar yapıyorum, son turlarda yeterince hassas değilim ve arabayı aşırı yüklüyorum. Zaman kaybediyorum. Bu üzücü çünkü çok iyi bir araca sahiptik ve daha yukarıda olmalıydım".
Fransız pilot, başarısızlığın birkaç nedenden kaynaklandığını belirtti. "Red Bull"un sürülmesinin kolay olmadığını ve aracın çok hassas bir denge gerektirdiğini vurguladı. Hacar ayrıca son sekiz haftada sadece iki yarışın yapılmasının ritmi korumayı zorlaştırdığını söyledi.
Genç sürücü, asıl sorunun zihniyetiyle ilgili olduğunu da itiraf etti:
"Biraz daha az düşünmeli ve kendimi serbest bırakmalıyım. Bu benim iyi yaptığım bir şey değil. Düşünmeyi ve kontrol etmeyi seviyorum ama bu sefer bunun hiçbir faydası olmadı".
Kanada Grand Prix'sinin pole pozisyonunu "Mercedes" pilotu George Russell kazandı.