Ed Carpenter, "Indy 500" yarışında kaza yaptıktan sonra Takuma Sato'ya sert tepki gösterdi.
İdman.Biz'in haberine göre, olay Ryan Hunter-Reay ve Katherine Legge arasında 18. turda yaşanan bir olay sonrası verilen yeniden başlatma sırasında meydana geldi. Yeniden başlatmada Carpenter, "Indy 500"ün iki kez galibi Sato'nun da bulunduğu birkaç araç arasında kaldı.
Söylendiğine göre, Sato Carpenter'ı yanında görmedi. Sonuç olarak, Amerikalı pilot kontrolü kaybetti ve ilk virajda bariyerlere çarparak arabasına ciddi şekilde zarar verdi.
Kazadan sonra arabadan çıkan Carpenter, güvenli modda turu tamamlayan Sato'yu bekledi. Japon eski "Formula 1" pilotuna parmağıyla işaret ederek iki kez kaba bir ifadeyle itiraz etti.