Mercedes'in 19 yaşındaki takım arkadaşı Andrea Kimi Antonelli ile şampiyonluk mücadelesi veren İngiliz pilotu George Russell, İtalyan pilotun gerisinde kalmaktan endişe duymadığını ve kendi gücüne güvendiğini söyledi.
İdman.Biz'in haberine göre Russell, herkesi yenebileceğini bildiğini kaydetti.
"Dürüst olmak gerekirse: Sadece kendimi en büyük rakibim olarak görüyorum. Formula 1 kariyerimin son yedi yılında böyle yaptım. Biliyorum ki tüm hedeflerime ulaşırsam, herkesi yenebilirim. Geçen yıl Kimi ile takım arkadaşı olduğumda da böyleydi, ondan bir yıl önce de Lewis [Hamilton] ile takım arkadaşı olduğumda da. Başkalarından üstünlük aramıyorum. Mühendislerle çalışarak, arabayı kurarak ve doğru lastikleri seçerek potansiyelimi maksimuma çıkarmaya çalışıyorum. Biliyorum ki tüm bu hedeflere ulaşırsam, kazanabilirim. Amacım bu," dedi George Russell.