"Formula 1'de yaz arasına kadar ciddi teknik yenilikler planlanmıyor."
İdman.Biz, Aston Martin takımının pilotu Fernando Alonso'nun bunu söylediğini bildiriyor.
İki kez dünya şampiyonu, Miami Grand Prix'sinde 15. olduktan sonra durumu değerlendirdi ve yaklaşan yarışların takım için zor geçeceğini itiraf etti:
"Genel olarak her şey normal geçti. Hızımız bu. Zor bir durumdayız, ancak bu yıl ilk kez iki araçla finişe ulaşmayı başardık. Güvenilirlik ve titreşim konusunda bir miktar ilerleme var. Olumlu yönler de var."
Aston Martin'in şu anda sıralamanın arka sıralarında yer aldığını ve asıl odak noktasının otomobilin gelecekteki gelişimine odaklanması gerektiğini vurguladı:
"Sonraki yarışlar zor olacak. Durum değişmeyecek çünkü yine de pelotonun sonunda kalacağız. Yaz arasından sonra daha fazla yenilik getireceğiz, ancak ondan önce önemli bir değişiklik olmayacak. Takım olarak sabırlı olmalı ve sezonun ikinci yarısını beklemeliyiz. Tüm gücümüzü o aşamaya yönlendirdik."
Pilot, Aston Martin'in yarışa yumuşak hamurlu lastiklerle başlamasının da bir test olduğunu ekledi:
"Diğer takımların hangi lastiklerle başladığını görmedim. Zaten puanlar için mücadele etmiyorduk, bu yarış bizim için bir testti."