Formula 1 dünya şampiyonası yarışmacısı, Mercedes pilotu Andrea Kimi Antonelli, pistteki agresif yarış tarzını açıkladı.
Idman.Biz, İtalyan sürücünün Formula 1'deki rekabeti bir "köpekbalığı havuzuna" benzettiğini bildirdi.
Antonelli, galibiyet için mücadele ettiği için agresif olmanın kendisi için önemli olduğunu belirtti:
"Bu bir köpekbalığı havuzunda olmak gibi. Ya yersin ya da yenilirsin. Agresif olmalısın ama doğru dozda. Kanada'da agresiftim, belki biraz fazla. Böyle bir durum tekrar yaşanırsa, daha soğukkanlı olmalıyız."
Antonelli, Mercedes'in takım içindeki George Russell ile olan mücadelesine müdahale etmek istemediğini belirtti. Ancak İtalyan pilot, Lewis Hamilton ve Nico Rosberg arasında yaşanan gergin rekabetin tekrarını da istemediğini vurguladı:
"Birbirimizle sert yarışacağız ama olabildiğince adil olmaya çalışacağız. Kazalardan ve temaslardan kaçınmalıyız çünkü takım için de en iyisini istiyoruz. Mercedes'in kazanmasını istiyoruz."