Boksta ağır sıklet WBC kemeri için yapılan dövüşte Oleksandr Usyk'e mağlup olan Rico Verhoeven, rövanş istiyor.
İdman.Biz, Hollandalı dövüşçünün Mısır'ın Giza kentinde düzenlenen unvan maçının ardından sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptığını bildiriyor. Dövüşün 11. raundunun son saniyesinde durdurulmasına ima ederek hakem notlarına dikkat çekti.
"Duyguları bir kenara bırakın. Sadece hakem notlarına bakın. 12. ve son raunda sadece bir saniye kalmıştı. İlerliyoruz ve daha da güçleniyoruz!" - Verhoeven yazdı.
Aynı zamanda Ukraynalı rakibine saygılarını ifade etti ve rövanş çağrısında bulundu:
"Oleksandr Usyk'e saygı duyuyorum. Seninle aynı ringi paylaşmak benim için bir onurdu. Hadi rövanş yapalım!"

Usyk'in, Verhoeven'i 11. raundun 2:59 dakikasında teknik nakavtla mağlup ederek WBC unvanını koruduğu belirtilmelidir. Dövüşün o anına kadar iki hakem maçı berabere görürken, bir hakem Verhoeven'i üstün görmüştü.
Bu zafer, Usyk'in profesyonel kariyerindeki 25. başarısı oldu. Ukraynalı boksör, profesyonel ringde yenilgisiz serisini sürdürüyor.