58 yaşındaki popüler Amerikalı podcast yayıncısı ve UFC yorumcusu Joe Rogan, Beyaz Saray'da açık havada düzenlenecek bir UFC turnuvasının organizasyonunu eleştirdi.
Idman.Biz, etkinliğin 15 Haziran'da gerçekleşeceğini bildiriyor.
"Dışarıda yapma fikrini hiç beğenmiyorum. Haziran ayındayız ve Washington'daki geçen yılın bilgilerine baktık: o gün 37.8 santigrat dereceydi. Korkunç sıcaktı. Dehidrasyona ne diyeceksiniz? Böcekler büyük bir sorun. Onlarla nasıl başa çıkacaklar? Dana yakın zamanda bundan bahsetti. Fan kullanabileceklerini söylediler. Bu yeterli mi? Sivrisinek ağı mı kuracaksınız? Ne yapacaksınız? Böcekleri nasıl durduracaksınız? Çok fazla var. Her yere böcek ilacı mı sıkacaksınız? Sadece bir UFC şampiyonluk maçının kontrolsüz bir ortamda yapılması gerektiğini düşünmüyorum. Kliması olan bir odada olması gerekiyor. Kontrollü bir ortam olması gerekiyor.
NBA oyuncularından dışarıda kavurucu güneşin altında basketbol oynamalarını istemezsiniz. Bu çılgınlık olurdu. Lanet olası kliması olan bir arenada oynamaları gerekiyor ve böyle de olmalı. Lanet olası bir çatı inşa edin. Dünyanın tüm parası sende, değil mi? Bunu Amerika için yapmak istiyorsun. 4000 kişilik mi? 4000 kişilik bir arena inşa edin. Birinin sıcaktan dolayı bir maçı kaybettiğini hayal edin. Bunun bir faktör haline geldiğini hayal edin. Susuz kalmış dövüşçüleri, şimdi 24 saat sonra dövüşmeye zorlanan susamış dövüşçüleri hayal edin. Bir keresinde Abu Dabi'de çölde bir turnuva düzenledik. Etrafta böcekler uçuyordu; kuşlara benziyorlardı," diye Rogan'ın sözlerini alıntılayan MMAjunkie.