UFC'nin iki sikletteki eski şampiyonu Conor McGregor, uzun zamandır beklenen dönüşüyle ilgili resmi bir açıklama yayınladı. İrlandalı dövüşçü, eski dostu ve sparring partneri Artem Lobov ile aralarındaki "Proper No. Twelve" viski markasıyla ilgili hukuk mücadelesinin sona ermesinin ardından bu kararı verdi.
Idman.Biz, "Mirror" yayın organına atıfta bulunarak, McGregor'un avukatı Mark Lynem tarafından okunan açıklamada, sporcunun bu yaz dövüşeceği doğrulandı.
Conor açıklamasında şunları söyledi:
"Konunun çözülmesinden memnunum ve şimdi tüm dikkatimi antrenmanlarıma ve bu yazki dövüşüme odaklayabilirim. Artem'e viski işimdeki sıkı çalışması için teşekkür ediyorum."
Raporlara göre, McGregor'un dönüşü 11 Temmuz 2026'da planlanıyor. Las Vegas'ta düzenlenecek olan geleneksel "Uluslararası Dövüş Haftası" (International Fight Week) kapsamında dövüşmesi bekleniyor.
Belirtmek gerekir ki, bu, Conor'un 2021'de Dustin Poirier ile yaptığı dövüşte aldığı ciddi sakatlıktan sonraki ilk MMA karşılaşması olacak.