"Azerbaycan'dan üç veya dört takımın Avrupa kupalarına katılacağını düşünüyorum."
Bu sözler Azerbaycan Basketbol Federasyonu spor direktörü Turgay Zeytingöz tarafından söylendi.
Türkiyeli yönetici, bu konuda görüşmeler yapacaklarını belirtti.
"Şu anda yerel takımlarla görüşmelerimiz devam ediyor. FIBA ile de görüşmelerimiz olacak. Ancak sezon yeni bitti ve görüşmelere yeni başladık. Şu anda kesin bir şey söylemek zor. Takımlarımızın hedeflerini de öğrenmemiz gerekiyor," dedi AZERTAC'a yaptığı açıklamada.
Hatırlatalım ki, bu sezon Azerbaycan'ı Şampiyonlar Ligi'nde "Sabah", Avrupa Kupası'nda ise "Neftçi" ve "Abşeron Lions" temsil etti.