NTD takımının baş antrenörü Tahir Bakşıyev, Azerbaycan Basketbol Ligi'nin 1/4 final aşamasında "Neftçi"ye 97:102 skorla kaybettikleri belirleyici maçın ardından düşüncelerini paylaştı.
İdman.Biz, deneyimli uzmanın yarı finale bir adım kala mağlup olmanın nedenlerini açıkladığını bildiriyor.
"Bugün kazanabilirdik. Yarı finale yükselmek için harika bir şansımız vardı. Ancak maçın sonunda çok kötü performans sergiledik. Özellikle ribaundlarda zayıf bir izlenim bıraktık. Bu çok önemli. Yine de bir sonraki aşamaya geçmek için tüm fırsatlarımız vardı, ancak bunları değerlendiremedik," dedi Bakşıyev.
Baş antrenör ayrıca sezonun genel resmini değerlendirerek, kadroyla ilgili zorlukları vurguladı:
"Sezona genel olarak bakarsak, asıl sorun takımımızın çok geç oluşmasıydı. Sezon boyunca kadroda birçok değişiklik oldu. Eğer bu kadro sezonun başından beri olsaydı, sonuç tamamen farklı olabilirdi. Maçtan maça gelişiyorduk ama istediğimiz sonucu elde edemedik. Bence gelecek sezon daha başarılı olacak."