NTD takımının baş antrenörü Tahir Bakşiyev, Azerbaycan Basketbol Ligi play-off aşamasında "Neftçi"ye mağlup oldukları maçın (99:119) ardından düşüncelerini paylaştı.
Idman.Biz'in haberine göre, uzman, eşit düzeyde mücadele olmasına rağmen rakibin üç sayılık atışlardaki performansının belirleyici olduğunu vurguladı.
Bakşiyev, oyuna iyi başladıklarını ve belirli anlarda durumu kendi lehlerine çevirme şanslarının olduğunu belirtti:
"Sahada eşit bir mücadele vardı. Oyunu kendi lehimize çevirebileceğimiz anlar oldu. Ancak "Neftçi" güçlü bir takım. Bugün onların üç sayılık atışları başarılıydı ve doğruluk yüzdesi yaklaşık %50 oldu. Böylesi istatistikler gösteren bir takıma karşı galip gelmek zor."
Rakibi galibiyetinden dolayı tebrik eden baş antrenör, dikkatini yarı finalistin adını belirleyecek olan belirleyici maça çevirdi:
"Önümüzde üçüncü bir maç var. Hazırlanacağız. Galibiyeti daha çok isteyen takım yarı finale yükselecek."