"Uzun ve ilginç bir sezon oldu. Bence büyük bir deneyim kazandık. Rakiplerimiz ünlü kulüpler olmasına rağmen sonuna kadar mücadele ettik ve son maça kadar gruptan çıkma şansımız vardı."
Bu sözler, "Sabah" basketbol kulübünün icra direktörü İlgar İsrafilov tarafından söylendi.
Takımın, Azerbaycan basketbol tarihinde ilk kez FIBA Şampiyonlar Ligi'nin normal sezonuna katıldığını hatırlattı.
"Ülke şampiyonluğunu art arda dördüncü kez kazanmak tesadüf değil. Bunun arkasında büyük bir takım çalışması var. Burada oyuncuların, antrenörlerin, yönetimin, teknik ve sağlık ekibinin ortak çalışmasını belirtmek isterim. Bence bu birlikteliği başarımızın sırrı olarak kaydedebiliriz," diye İlgar İsrafilov AZERTAC'a yaptığı açıklamada belirtti.
Kulüp yetkilisi gelecek sezon için hedefler hakkında konuştu:
"Gelecek sezon da hedefimiz değişmeden kalacak. Şampiyonluk unvanını korumak, ülke kupasını kazanmak ve tabii ki Şampiyonlar Ligi'nde kendimizi iyi bir şekilde göstermek. Ayrıca, belirlediğimiz hedeflere ulaşmak için takımımızı oluşturmayı planlıyoruz."