Ratomir Deliç: "Hiçbir Rakipden Çekinmiyoruz"
Azerbaycan milli takımı, 3x3 Basketbol Dünya Kupası'nda A Grubu'nda mücadele edecek.
Azerbaycan kadın 3x3 basketbol milli takımının başantrenörü Ratomir Deliç, Dünya Kupası ile ilgili düşüncelerini paylaştı.
İdman.Biz, uzmanının, 1-7 Haziran tarihleri arasında Polonya'nın başkenti Varşova'da düzenlenecek yarışmaya katılmanın takım için büyük bir gurur ve sorumluluk kaynağı olduğunu belirttiğini bildirdi.
"Dünya Kupası gibi üst düzey bir turnuvaya katılmak, her sporcu ve antrenörün çocukluğundan beri kurduğu en büyük hayaldir. En güçlü takımlara karşı dünya şampiyonluğu için mücadele etmek, bizim için hem büyük bir gurur hem de ciddi bir sorumluluktur," dedi Ratomir Deliç.
Başantrenöre göre, takım sahada olduğu her 10 dakikaya tüm dikkatini, enerjisini ve mücadele ruhunu vermeye çalışacak:
"Amacımız her maça sadece kazanma düşüncesiyle çıkmak ve ülkemizi layıkıyla temsil ederek başarılı sonuçlar elde etmektir. Turnuvada dünyanın en güçlü 3x3 basketbolcuları ve üst düzey takımları yer alacak. Ancak, hiçbir rakipten çekinmiyoruz. Mevcut odaklanmamızı ve oyun disiplinimizi korursak, herhangi bir takımla rekabet edecek güce sahip olduğumuza inanıyorum."
Ratomir Deliç, takımın asıl amacının sahada oyununu göstermek ve potansiyelini en üst düzeye çıkarmak olduğunu vurguladı.
"Eğer bunu başarabilirsek, sonuç ne olursa olsun performansımızdan memnun kalabiliriz," diye ekledi.
Azerbaycan milli takımının Dünya Kupası'nda Hollanda, Polonya, Çek Cumhuriyeti ve Madagaskar milli takımlarıyla birlikte A Grubu'nda yer aldığı belirtilmelidir.