"Neftçi"nin kadın 3x3 basketbol takımı, Filipinler'in başkenti Manila'da düzenlenecek Dünya Serisi etabında iyi performans göstermeye çalışacak.
İdman.Biz'in bildirdiğine göre, bu konuda "beyaz-siyahlılar"ın baş antrenörü Ratomir Deliç açıklama yaptı.
Uzman, Report'a yaptığı açıklamada, bu turnuvanın sezonun ilk yarışması olduğunu hatırlattı:
"Hepimiz bu konuda çok heyecanlıyız. Hazırlanmak için çok fazla zamanımız olmadı. Takımdaki üç oyuncu geçen yaz birlikte oynadı, bu yüzden birbirimizi iyi tanıyoruz. Yeni oyuncumuz Aoi Katsura ise birkaç yıldır 3x3 basketbol oynuyor ve oyunumuza adapte olması için çok fazla zamana ihtiyacı olacağını düşünmüyorum. İyi performans göstermek ve ritmimizi mümkün olan en kısa sürede yeniden kazanmak için elimizden geleni yapacağız. Dünya Kupası da çok yakın ve oraya tam olarak hazır olmalıyız."
Manila'daki yarışmanın 7 Mayıs'ta başlayacağını hatırlatalım. Azerbaycan temsilcisi o gün Polonya ve Çin milli takımlarıyla karşılaşacak.