"Neftçi" basketbol kulübü, sakatlıkların takımı çok fazla etkilememesi için daha güçlü ve geniş bir kadro kurmalıdır."
Bu, "beyaz-karaların" kaptanı Amil Hamzayev tarafından belirtildi.
35 yaşındaki oyuncu, Bakü temsilcisinin bu sezonki performansı hakkında konuştu.
"Aslında sezona çok iyi başlamıştık. Ancak Azerbaycan Basketbol Ligi'ni sakatlıklar nedeniyle planladığımızdan çok farklı bitirdik. Yarı finalde Absheron Lions'a kaybettik. Bu maçları da aynı sebepten kaybettik. Sahada 2, bazen 3 yerli basketbolcuyla mücadele etmek zorunda kaldık. Bence sakatlıkların takımı çok fazla etkilememesi için daha güçlü ve geniş bir kadro kurulmalıdır," dedi report.az'a yaptığı açıklamada.
A. Hamzayev, "Neftçi" ile olan sözleşmesinin sona erdiğini de sözlerine ekledi:
"Henüz yeni bir sözleşme hakkında bir görüşmemiz olmadı. Ama elbette takımda oynamaya devam etmek istiyorum."
Hatırlatmak gerekir ki, "Neftçi", Azerbaycan Basketbol Ligi'nin yarı final aşamasının her iki maçında da "Absheron Lions"a kaybetti - 89:95, 81:90.