Bugün, "Neftçi"nin kadınlardan oluşan 3x3 basketbol takımı, Filipinler'in başkenti Manila'da düzenlenen Dünya Serisi etabının çeyrek final maçına çıkacak.
Idman.Biz haberine göre, Ratomir Deliç'in baş antrenörlüğünü yaptığı ekip, Moğolistan milli takımıyla karşılaşacak.
Karşılaşma Bakü saati ile 12:15'te başlayacak. Bu maçın galibi, yarı finalde ABD - "Ulan-Bator Amazons" (Moğolistan) düellosunun galibiyle karşılaşacak.
Belirtmek gerekir ki, "Neftçi" dün B grubunda Polonya (22:14) ve Çin (19:17) takımlarını mağlup etti.