"Gence" basketbol takımının baş antrenörü Halil Atlı, "Ordu" üzerinde kazanılan zafer ve yarı finale yükselmelerinin ardından kulübün basın servisine açıklama yaptı.
Idman.Biz, uzmanın play-off aşamasının zorluğunu ve takımının gösterdiği azmi takdir ettiğini bildiriyor.
"Bence, B grubunun birincisiyle yarı final için en zorlu maçları oynadık. Sonuç olarak, gergin maçlardan sonra aşamayı geçmek bizi mutlu ediyor. Takımımı tebrik ediyorum, gurur duyuyorum. Harika oynadılar. Geçen sezon play-off'ta durmuştuk. Şimdi bundan çok daha fazlasını yaptık," dedi Atlı.
Baş antrenör, yarı finaldeki rakibin gücüne değinerek taraftarlara da seslendi:
"Yarı finaldeki rakibimiz ligin en güçlüsü. Seri maçları oynamak kolay değil. Gergin bir dönemden geçiyoruz ve bu böyle devam edecek. Bunun farkındayız. Takımıma güveniyorum. Mücadeleyi seven bir ekibimiz var. Taraftarlarımız da bizi buna motive ediyor. Onları ev ve deplasman maçlarında bekleyeceğim. Tribünlerin dolmasını istiyorum. Çünkü rakip de güçlü. Çok ciddi bir noktadayız. Mutluyum, inşallah bu aşamayı da geçmek için elimizden geleni yapacağız."