Azerbaycan Basketbol Ligi'nin play-off aşamasının "Ordu" ile oynanan ikinci maçında "Gence" oyuncuları karakter gösterdi. Sport24.az'ın haberine göre, bu açıklama Gence temsilcisinin baş antrenörü Halil Atlı tarafından kulübün basın servisine yapıldı.
"Bence sahada karakter gösterdik. Ancak diğer yandan, hakemlere yönelik bir fikir varsa, keşke bu sezona yerlilerle devam etseydik. Çünkü çok iyi bir yönetim vardı. Onların emeği, becerisi büyük. Bugünkü maçta çok kolay bir şekilde oyundan atıldım. Hakemlerle iletişim, bağlantı bile kuramadık. Oyunu yorumlamayacağım. Her şey ortada, çalınmayan düdükler var," diye vurguladı.
Halil Atlı, bir sonraki maç hakkında konuştu:
"Takımımı, yardımcılarımı tebrik ediyorum. Antrenörler ben sahadan uzaklaştırıldıktan sonra takıma çok destek oldular. Bir maç daha var. Odaklanacağız ve turu geçmek için ne gerekiyorsa yapacağız."
Gence Spor Sarayı'nda gerçekleşen karşılaşma ev sahibi takımın galibiyetiyle sona erdi – 85:78. İlk maçı "Ordu" kazandığı (108:106) için yarı finale yükselecek takım üçüncü maçta belli olacak.