"Gence", Azerbaycan Basketbol Ligi'nde 1/4 final aşamasının ikinci maçında galip geldi. Sport24.az'ın haberine göre, Halil Atlı'nın baş antrenörlüğünü yaptığı ekip, "Ordu" ile karşı karşıya geldi.
Gence Spor Sarayı'nda yapılan karşılaşma, ev sahibi takımın galibiyetiyle sona erdi - 85:78.
İlk maçı "Ordu" kazandığı (108:106) için yarı finale yükselecek takım, üçüncü maçta belirlenecek.