"Gence" baş antrenörü Halil Atlı, takımının Azerbaycan Basketbol Ligi'nin mevcut sezonunda sergilediği oyundan ve elde ettiği sonuçlardan memnun kaldı. Sport24.az'ın haberine göre, Türk uzman bu açıklamayı yarı finalde mağlup oldukları "Sabah" maçından sonra kulübün basın servisine yaptı.
Antrenör, takımının mücadelesini yüksek değerlendirdi:
"Basketbolcularıma mücadelelerinden dolayı teşekkür ediyorum, iyi oynadılar. Oyunu galip gelebileceğimiz noktalara da getirdik. Ancak şimdi söylemek istemediğim sebeplerden dolayı sonucu lehimize çeviremedik. Genel sezona gelirsek, basketbolcularımla gurur duyuyorum. Sezon öncesi çok az bir sürede hazırlık yapmamıza rağmen, her zaman takımımızı geliştirmeye çalıştık. Bunun sonucunu da gördük. Azerbaycan Kupası'nı ikinci kez kazandık, şampiyonada yarı finale çıktık. Bu yüzden mutluyum. Ancak takımın elde ettiği başarılar basketbol camiasından yeterince ilgi görmedi, bu yüzden üzgünüm. Şampiyonada yerli basketbolculara en çok oynama imkanı veren biz olduk. Taraftarlara minnettarım, herkes hakkını helal etsin".
Belirtmek gerekir ki, "Sabah" yarı finalde "Gence"yi iki maçın sonucunda (96:67, 78:73) mağlup ederek adını finale yazdırdı.