Azerbaycan Basketbol Ligi'nin 1/4 final aşamasında "Abşeron Lions", "Şeki"yi ikinci maçta da mağlup ederek (105:94) yarı finale yükseldi.
İdman.Biz haberine göre, "Abşeron Lions"ın baş antrenörü Erhan Toker, maçtan sonra maçla ilgili düşüncelerini paylaştı.
"Öncelikle her iki takımın oyuncularına iyi mücadelelerinden dolayı teşekkür ediyorum. "Şeki" için sezon bugün sona erdi, ancak çok iyi mücadele ettiler. Takımımız ise sakat Jalen Shaw ve hasta olan Aubri Makalpayn'ın hizmetlerinden yararlanamadı. Oyunun başında biraz savunmasız oynadık. Yani zayıf savunma yaptık. Buna rağmen hücumdaki performansımız iyiydi ve dengeyi koruduk. Oyunun sonrasında savunmadaki oyunu düzeltmeye çalıştık ve fark oluştu. Bundan sonra da skoru korumak için oynadık. Tabii ki, "Dörtlü Final"e yükseldiğimiz için sevinçliyiz. Şimdi rakibimizi bekleyeceğiz. Şampiyonayı elimizden geldiğince en üst noktada bitirmek istiyoruz. Bir kez daha "play-off"ta oynayan tüm takımlara teşekkür ediyorum," dedi.