"Ordu" takımı, Azerbaycan Basketbol Ligi'nin 1/4 final aşamasının "Gence"ye karşı oynayacağı üçüncü maçında hataları giderecek.
Bu, "askerler"in kaptanı Elşad Şirzadov tarafından belirtildi.
Rakibe 78:85 skorla kaybettikleri turun ikinci maçında bazı hatalar yaptıklarını söyledi.
"Seri zaten üçüncü maça taşındı. Bu sefer elimizden geleni yapıp kazanacağımızı umuyorum. Gence'deki mağlubiyetin nedeni top kaybı oldu. Gereksiz top kayıpları yaptık. Tüm eksiklikleri, hataları gidereceğimize ve üçüncü düelloda kazanacağımıza inanıyorum," dedi report.az'a yaptığı açıklamada.
Azerbaycan milli takımının da formasını giyen basketbolcu, eşleşmenin kaderini ikinci maçta belirlemek istediklerini ancak bunu başaramadıklarını ekledi:
"Bu maç hakkında çok konuşmak istemiyorum. Gence'ye kazanmak için gittik. Eşleşmenin kaderini ikinci maçta belirlemek niyetindeydik. İlk maçı kazanmıştık. Genel skoru 2:0 yaparak yarı finale yükselmeyi hedeflemiştik. Ama tabii ki hiçbir şey kolay elde edilmiyor. Zorluklardan geçmek gerekiyor. Başarıya giden yol her zaman zordur. Deplasmandaki maçın bizim için kolay olmayacağını da biliyorduk. Çok zor bir maç oldu. Taraftarları önünde çok iyi oynuyorlar."
Hatırlatalım ki, "Ordu" 1/4 final aşamasının ilk maçında 108:106 skorla üstün gelmişti. Yarı finale yükselecek takım üçüncü maçta belli olacak.