Gelecek sezon Birinci Lig'de mücadele edecek olan "Quba", "Serhedchi", "Sumgayit" ve "Lankaran" kulüpleri yabancı basketbolcularla yollarını ayırdı.
Idman.Biz AZERTAC'a atıfta bulunarak, oyuncularla yapılan sözleşmelerin sürelerinin uzatılmadığını bildiriyor.
Bu basketbolcular Azerbaycan'dan ayrıldı.
"Quba" ve "Sumgayit" takımlarında 4, "Serhedchi"de 5 ve "Lankaran"da ise iki yabancı oyuncu forma giyiyordu.