"Şeki", Azerbaycan Basketbol Ligi'nin 1/4 final aşamasında "Abşeron Lions"a her iki maçta da yenilerek mücadeleyi bıraktı.
Idman.Biz, "Şeki"nin baş antrenörü Bedri Meriç'in maçtan sonraki düşüncelerini sunuyor.
"Rakibimizi galibiyetinden dolayı tebrik ediyorum, diğer maçlarda başarılar diliyorum. Bugünkü maç aslında bizim için tüm sezonun özeti gibiydi. İyi basketbol oynadık, iyi mücadele ettik ama sonunu getirecek gücümüz yoktu. Bu sezon her şey bizim için böyleydi. Sonuna kadar savaştık, play-off hedefimize ulaştık ama buraya kadarmış. İyiler ayakta ölür. Biz bu şekilde sonuna kadar elimizden geleni yaptık. Bu sezon tüm emekleri için oyuncularımın her biriyle gurur duyuyorum ve onlara minnettarım. 2 yıl burada olduğum süre boyunca sonuna kadar yanımda olup, emek harcayan tüm takım heyetinin her birine ayrı ayrı yürekten teşekkür ediyorum. Bunun dışında, Azerbaycan Basketbol Federasyonu'na bu sezon bizlere gösterdiği tüm destek için minnettarım," dedi.