Bugün erkek voleybolcular arasında Yüksek Lig'de yarı final etabının ikinci maçları oynanacak. Sport24.az'ın haberine göre, günün ilk maçında "Xilasedici" ile "Murov Az Terminal" karşılaşacak.
Maçın başlama düdüğü saat 16:00'da çalacak.
Saat 18:00'de ise "Neftçi" ve "Ordu" karşı karşıya gelecek.
Her iki karşılaşma da Olağanüstü Haller Bakanlığı'nın spor salonunda düzenlenecek. "Xilasedici" ve "Ordu" ilk maçta 3:0'lık galibiyet sevinci yaşadı.
Belirtmek gerekir ki, yönetmeliğe göre yarı final etabı, ev sahibi ve deplasman usulüyle iki maçtan oluşmaktadır. İki karşılaşmanın sonucuna göre takımların galibiyet sayıları eşit olursa, galibi belirlemek için "altın set" oynanacaktır. Bronz ve altın madalya için yapılacak olan belirleyici karşılaşmalar ise sadece bir oyundan oluşacaktır.