Kadın voleybolculardan oluşan "Gence" kulübünün baş antrenörü Rafael Petri, takımın başarısı ve gelecekteki hedefleri hakkında düşüncelerini paylaştı.
Idman.Biz'in Report'a atıfta bulunarak bildirdiğine göre, uzman, üçüncülük için "Milli Havacılık Akademisi" ile oynanan maç hakkında konuşurken, zaferin önemini vurguladı: "Çok zorlu bir maçın bizi beklediğini biliyorduk. Bu karşılaşmanın önemini anlayarak sahaya çıktık. Şu anda bu madalyayı kazandığımız için çok mutluyuz ve bunu kutluyoruz."
Petri ayrıca takımın Avrupa arenalarında mücadele etmek istediğini de belirtti: "Şimdi sadece zaferi kutlamak istiyoruz. Umuyoruz ki gelecek sezon bir şekilde Avrupa kupalarında mücadele ederiz. Gence'yi ve Azerbaycan'ı uluslararası arenada temsil etmekten çok mutlu oluruz. Ancak bu konulara gelecek haftadan sonra bakacağız. Şimdilik sadece bu başarının tadını çıkarıyoruz."
Belirtmek gerekir ki, "Gence" bronz madalya maçında "Milli Havacılık Akademisi"ni 3:0 mağlup etti.