Azerbaycan Erkekler Voleybol Yüksek Ligi'nde finalistler belli oldu. Sport24.az'ın haberine göre, "Xilasedici", yarı finalde "Murov Az Terminal"ı 3:0 (25:19, 25:19, 25:22) mağlup ederek final turuna yükseldi.
Taraflar arasındaki ilk düelloda da "Xilasedici" aynı skorla galibiyete sevinmişti.
Ardından "Neftçi" ve "Ordu" arasındaki mücadele netleşti. Gergin bir spor mücadelesi ortamında geçen karşılaşma, "Ordu"nun 3:2'lik üstünlüğü ile sona erdi ve takım finale yükseldi.
İlk maçta "Ordu" 3:0'lık skorla galip gelmişti.
Oyunlar, Olağanüstü Haller Bakanlığı'nın spor salonunda düzenlendi.
Hatırlatalım ki, düzenlemelere göre, yarı final aşaması, ev sahibi ve deplasman esasına göre iki oyundan oluşmaktadır. İki karşılaşmanın sonucuna göre takımların galibiyet sayısı eşit olursa, galibi belirlemek için "altın set" oynanır. Bronz ve altın madalya için yapılacak olan belirleyici karşılaşmalar ise sadece bir oyundan oluşacaktır.