Erkekler Voleybol Yüksek Ligi'nde yarı final aşamasının ikinci maçları yapılıyor.
İdman.Biz'in haberine göre, günün ilk maçında "Xilasedici" takımı "Murov Az Terminal" ile karşılaştı.
Maç, "Xilasedici"nin 3:0'lık galibiyetiyle sona erdi. İlk maçı da kazanan "Xilasedici" finale yükseldi.
10:08
Bugün, Erkekler Voleybol Yüksek Ligi'nde yarı final aşamasının ikinci maçları yapılacak.
İdman.Biz'in haberine göre, günün ilk maçında "Xilasedici" takımı "Murov Az Terminal" ile karşılaşacak.
Maç saat 16:00'da başlayacak.
Daha sonra "Neftçi" ve "Ordu" takımları karşı karşıya gelecek. Bu maç saat 18:00'da başlayacak.
Oyunlar, Olağanüstü Haller Bakanlığı'nın spor salonunda düzenlenecek. "Xilasedici" ve "Ordu" ilk maçta 3:0'lık galibiyetle sevindi.
Belirtmek gerekir ki, düzenlemelere göre yarı final aşaması, ev sahibi ve deplasman prensibiyle iki maçtan oluşmaktadır. İki maçın sonucuna göre takımların galibiyet sayısı eşit olursa, kazananı belirlemek için "altın set" oynanacaktır. Bronz ve altın madalya için belirleyici maçlar ise sadece bir oyundan oluşacaktır.